Gott Nytt År!!



Önskar Er Alla Ett Gott Nytt År!



Ville även passa på att rikta Tack till de på min blogg som betyder mest för mig av olika anledningar!

Sommartjejen: Systra min! Som hund & katt när vi var små *förlåt för alla gånger jag nöp dig* & nu som "tvillingar" *fniss*. Det här året har fört oss närmare varandra, så många mil ifrån, men ändå så nära. Du finns där i vått & torrt, delar glädje och sorg. & alla bebisnätter vi tillsammans genomlidit, rådfrågat, funderat tillsammans och löst många problem. Tyvärr kommer nog inte året som kommer bli speciellt mycket lättare känslomässigt, men det känns TRYGGT att veta att du finns vid min sida! Love You!

Tess: Tack för en bra & underhållande blogg, trevliga kommetarer & skål för snygga tuttar & svarta böcker!!

Åsa: Tack för att du piggar upp mina dagar med dina blogginlägg -du är guld värld!

Svintoflickan: Tusen tack för en SuperMysig blogg! Du är världens bästa mamma till dina Underbara barn!

Anki: Tack för en bra blogg, många trevliga kommetarer, roliga mail & uppiggande awards!!

Alva: Tack för alla kommentarer genom Året & lycka till med MiniKråkan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0