Sing Star

Alice sov i tre timmar, snacka om tröttis tjej. Sen blev det lunch & så åkte vi och handlade, det var lika kul som vanligt!


När vi kom hem föröskte vi röja upp hemma plockade med alla papper, kartonger och skräp efter julafton, hoppas på en sväng till tippen i veckan. & så dammsög vi & så packade vi upp julklapparna vi fått och monterade det som behövdes monteras, sen har vi lekt och lekt. Mannen är som ett barn själv igen, tror han tycker det är roligare än Alice att leka ibland. =)


Mannen la golv på övervåningen tills golvpappen tog slut (planering) & sen satte vi upp nyckelskåpet vi fick av mannens bror i entren, blev mkt snyggt! Jag lagade mat "se: www.nheasmatobak.blogg.se" & sen åt vi och så gick jag och duschade.


Vi invigde Sing Star ABBA, skråla och sjöng och skratta och vips var klockan tio i åtta och det var dax att lägga Alla-Ballan. Det var mannens tur ikväll så jag plockade undan högarna av leksaker och grejade i köket en stund innan det blev Körslaget. *Heja Magnus & Hanna*  Är Gry gravid?


Imorgon ska vi träffa mina "barndomskompisar" med respektive & barn på en fika hos H, ska bli kul. Sen åker vi vidare till våra gemensamma vänner A & K med deras barn A & V för att fika lite till. & så avslutar vi med att lämna Alice hos svärisarna, vi stannar tills hon somnat och sen åker vi hem, jag jobbar må och tis.


Kommentarer
Postat av: smålandsJenny

2008-12-27 @ 22:55:15
Postat av: SmålandsJenny

Ja, Gry är gravid!! Hon gick tydligen ut med det för några veckor sedan

2008-12-27 @ 22:57:00
Postat av: Sommartjejen

Jag tänkte samma sak iförrgår när hon hade den där klänningen på sig, att hon måste vara gravid! =)

2008-12-28 @ 08:15:52
Postat av: Tess

Yes, Gry är gravid. Och jag är väldigt missnöjd med Körslaget och kommer bojkotta det även i fortsättningen (eftersom Timo åkte ut).

Låter som att ni haft en mysig jul, jättefina bilder på alla barnen.

Stor kram.

2008-12-28 @ 16:27:16
Postat av: Nhea

Å vad skönt att få det bekräftat! Jag som brukar hänga med fniss



Tess: Jag ska ju gifta mig med Magnus (när han inser att jag är bättre än alla killar på hela jorden), har sett honom live X antal gånger och stått en meter ifrån honom Jiiiiises va fiiiin han är! så jag kommer forsätta titta! =)



Kram



Kram på er!

2008-12-28 @ 16:57:37
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: Nhea

Å vad skönt att få det bekräftat! Jag som brukar hänga med fniss



Tess: Jag ska ju gifta mig med Magnus (när han inser att jag är bättre än alla killar på hela jorden), har sett honom live X antal gånger och stått en meter ifrån honom Jiiiiises va fiiiin han är! så jag kommer forsätta titta! =)



Kram



Kram på er!

2008-12-28 @ 16:58:09
URL: http://nheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0