Förberedelsedag...

Idag förbereder jag för dagen D som i 120 års mingel =). Skriver lappar åt mina systrar & gömmer saker på strategiska ställen. Har även kokat sockerlag så jag tänkte bjuda mamam på drinkar ikväll, hihi, hon kanske är pruttbakis imorgon =)

Alice tog initiativet att vända dygnet själv, hon sov över 1 maten & somnade om efter ett kort uppvak vid 4 så jag lät henne sova tills hon inte ville längre runt 6.30 då fick hon mat 140 ml åt hon & sen lekte vi en stund & 8.30 sov hon igen till 11 & då fick hon mat 90 ml & sen åkte vi till ICA & handlade det sista. När vi kom hem fick hon ligga och leka under babygymmet hon roade sig mest med att föröska vända sig först från rygg till mage skriker av ilska & stånkar & stönar. När hon tillsllut tröttnade så la jag henne på mage & vips så låg hon på rygg igen hihi.

Ska ta & vila lite nu när hon sover!

Dagens meny:

Frukost: minibaguette med ost & tomat, te Lunch: moussaka & avocado Fika: lite chips Kvällsmat: grillad forell med färskpotatis, hollandiesås & dillsmör, sparris & morötter Kvällsfika: drinkar iallafall 2 olika sorter!!

Kommentarer
Postat av: svintofllickan

åå tänker på er..ha sååå mysigt idag !!!!!!

kram

2008-07-18 @ 18:41:44
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0