Pool & sol

Vilket väder -blir jag tvungen att säga igen!!!

Alice tog sin middagslur när vi kom fram så jag fick 1 timme & 45 min med solande & bokläsning. Sedan vaknade lilltjejen på ett uselt humör, tjurade så fort farmor stack fram näsan. & höll på att vända huvudet ur led såfort jag gick en centimeter från henne. Så farmor fick bära Alice med ansiktet från sig och jag fick gömma mig en stund för att kunna äta lunch & läsa tidning. Sedan gick det bättre. Alice fick vara nakenfis -farmor sa att "allt går att tvätta" tror hon ångrade sig 15 min senare när Alice satt i farmors knä och läste bok & farmor plötsligt säger "Nu kissar lilla fröken" hihi. Så farmor fick hoppa in i duschen & byta kläder. *fniss*

Vid 15 snåret kom min syster med familj, hennes son ssom tidigare varit jorden badkruka och inte släppt taget om badstegen han simam som en fisk & badade nonstop i 2 timmar, till och med hans lilalsyster plaskade friskt med puffar & badring. & pappan & mamamn tog sig oxå ett par dopp. jag kund eju nte motstå heller då Alice var på promenad med farmor & termometern visade 30 garder varmt -i vattnet!

Alice var duktig tjej och satt & lekte i sin barnstol eller låg på filt på golvet när vi åt melon & skinka & sedan oxfilé med färskpotatis & persiljesmör. Alice la sig utan protest efter 200ml välling klockan 20.00 så vi satt & åt ostbricka & godis till 22.

Idag ska farmor & farfar vara barnvakt en stund så vi får ta en tur med båten!!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

oj,vilka härliga dagar de låter som ni har..underbart:-)

å tack för länken om de där tunnel...ja,vad de nu hette..de känns faktiskt som de stämmer in på mej.

ska till barnmorskan i morgon så jag ska passa på å fråga lite om det med henne.

kram kram o njut av solen.ler.kram

2008-07-28 @ 22:26:00
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0