BVC, julgodis & mammas bustroll!

Promenaden till BVC gick ok, hon somna inte iallafall men jag var genomsvettig, det hade inte hunnits plogas på vägen dit & bara delvis på vägen hem. Alice fick göra Boeltest med klingand klockor i öonen, hon hörde utmärkt! Alice väger nu 8300g och är 69 cm lång!!

Idag har vi bakat julgids (för recept se www.nheasmatobak.blogg.se)



& mammas lilla bustroll hjälte till att ställa in i diskmaskinen:



Vårt granris och julsslingeförsedda altanräcket:



& dagens köttfärs för recept se www.nheasmatobak.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Somris

Vart har min kära svåger hittat julgrans slingan? Vill också ha en sån!!



Hi hi, så nu har trollungen också hittat diskmaskinen. Det är gulligt i hennes ålder, men inte lika roligt i Viktors för då STÅR de på luckan och plockar i och ur ALLT i diskmaskinen! =)



kramis

2008-11-24 @ 19:18:05
Postat av: Anonym

Mmmm, allt ser så gott ut. Jag kommer hem till dej och provsmakar all choklad och hjälper till att äta upp köttfärssåsen.

L

/Alva

2008-11-24 @ 19:44:23
Postat av: Nhea

Somris: Mannen beställer dem via jobbet, kan tänka mig att de finns på Bauhaus eller närmsta elhandel!



Alva: Du är varmt välkommen!



Kram

2008-11-24 @ 20:58:16
URL: http://nheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0