"Detoxen" fortsätter...

Ja detox och diarée börjar ju iallafall på samma bokstav. Verkar som att Proviva jordgubb är det enda som min mage och tarmar verkar gilla. Provade lite soppa till lunch, kunde till och med släppa en fis men 2 timmar senare sitter jag på dass igen... Får sitta och hålla mannen sällskap med ett glas proviva ikväll. Tog mig en tur till City Gross tänkte pröva mina vingar och handla lite middag, var helt slut när jag kom hem. Men han får iallafall mumsa i sig färsk gös med potatis och smögensås ikväll...

Har nu pratat med min chef och vi har diskuterat hur jag ska jobba av mina timmar. Har när jag varit inne rört om lite i grytan. Ibland blir jag bara så ARG på mina kolleger. De är så förbannat fega för att prova NYA saker. Vi har fått in två superbra rullstolar med enorma möjligheter i sortiment, men de kräver lite skruvade och fixande och trixande för att få bra, men när man väl skruvat, fixat och trixat har man fått tanten eller gubben att sitta bättre än någonsin. Har gjort 2 st djupdyk under mina 1½ vecka. & när jag berättar för den jag ska överrapportera för vad jag beställt ser jag en likblek nuna med darrande underläpp. & får sedan höra i andra hand av en annan kollega att det går rykten om att "jag är en jävel på rullstolar". Så nu lutar det åt att jag kommer få göra gästspel för att prova ut dessa två stolar. Själv har jag provat mig mycket fram och jag har även bett om HJÄLP då jag inte fått till det själv, vi har både konsulenter och tekniker att luta oss emot, men sörrni man ska klara sig själv och då kör man på gammal vana och med stolar inte ens du eller jag skulle sitta optimalt i... Blir så trött att jag måste gå på toa igen...

- 2 kg på dagar... Jösses min bantning verkar ta mindre tid är de 20 veckor jag räknat med...

Bjud nära och kära glutenallergiker på Nheas glutenfri bovetefrallor, se recept på www.nheasmatobak.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0