Hemma idag...

Har tillbringat halva natten på toa. Har haft så himla Oooooooont i magen och det påstår mannen att han minsann inte hade, så han tror INTE det är samma. *trött*

Mår nu lite bättre, har fått i mig några klunkar nyponsoppa och lite te, ska nu krypa ner och läsa ut min bok medan mannen är ute med Alice på promenad. Han ska åka och lämna sitt bajsprov idag, till soptippen och sen handla & ikväll ska han på hockey med en kompis. Som tur är kommer svärmor hit på eftermiddagen och tar Alice. Mannen är väldigt mycket för att släppa allt Alice nsvar bara jag är hemma, har redan varit osams 711 gånger... *ännu tröttare*

Kommentarer
Postat av: Vickan

Stackare!!!! Hoppas det går över fort för dig!



Förstår att du blir ännu tröttare när ni är osams! Vet att det är svårt, men jag är oxå ett kontrollfreak. Så jag har alltid viljat att barnens pappa ska vara med och behandla barnen som jag gör. För jag vet att det funkar... men nu har jag jobbat hårt på att släppa taget! Och det har blivit mycket bättre då jag vet att barnen mår bra fast pappan inte gör lika som mig! Det bästa av allt är att vi nästan aldrig bråkar längre heller!!!



Nu vet jag inte om det är där i felet ligger hos er! men ville bara skriva och berätta hur bra det blivit för oss!



Så nu hoppas jag att allt snart blir bättre hos er, både med magen och mannen!



Tusen kramar från Vickan

2008-11-13 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0