Lite bilder...

Vickan: tack för dina tips och råd! Idag var det inte något sådant tjafs utan mer att han lämpar över allt ansvar på mig såfort jag är hemem, spelar ingen roll om jag är sjuk. Det är "tar du Alice när jag duschar?" eller "ger du Alice frukost" osv... Jag hade sett fram emot att få vila lite men det blev ingen vila förrän svärmor kom i 5 timmar.

Mammas badtjej:



Alice och jag i badhuset på babysim




Alice övar sittande balans



Men tyckte det var mer spänannde att krypa runt på madrassen...



Alice badar själv i vårt badkar



Man kan läsa bok när man badar!



& man kan ställa sig upp när man badar

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

ler Vilket litet busfrö moster har fått då!!

Ser ju rent livsfarligt ut i badhuset när hon kryper runt på den där vingliga madrassen! Tokstolla!!!



Kram till dig också min sjuka systeryster, hoppas du mår bättre imorgon och att din man tar ALLT ansvar så du får vila dig.

2008-11-13 @ 20:44:09
URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0