Man FÅR klippa av ballen på sin man!!!!

Igår ringde mannen och bad mig köpa imodium, han har haft diarée sen i söndags och igår skulle han ta Alice på promenad, han kom lagom ner för backen då det var dags att vända hemåt för kalsongbyte... Detta tyckte jag var ganska roligt tills igår kväll...

Mannen nattar Alice, hon äter 1 flaska välling supernsnabbt, läggs ner för att somna, säger efter ca 10 min till om "mer välling", mannen går upp med en ny flaska "råkar missa" att hon spytt ner hela sängen och halva sin pyjamas. Matar i henne en halv flaska till innan hon far upp och spyr ner hela honom och halva golvet. Sen kräks Alice tills det inte finns något att kvar att kräkas upp och sen kräks hon lite till. Somnar i fullt ljus av lampor bredvid mig i sängen av ren utmattning. Natten gick ok. Hon sov till 3 gav henne lite vatten vågade inte ge så mycket. Sövde henne i vagnen för det var omöjligt att få henne att komma till ro utan välling i sängen. Sen sov hon till 8.30.

Mannen skulle åka och köpa ProViva innan hon vaknade, men jag råkade utelämna ordet FRUKTDRYCK eller SOPPA efter blåbär och Nypon så han kom hem med Proviva filmjölk naturell. Det är ju inte så att han INTE har en mobil att ringa från i affären om han känner isg osäker, nej då. jag glömde tydligen bort : han är inte bara man, han är dum i huvet oxå. Så jag fick kasta mig iväg och köpa hem RÄTT dryck...

Idag har hon äit Proviva Blåbär 2 gånger á 50 ml och det har fått stanna kvar...

Jag vet att inte mannen kan rå för att han blir sjuk, men det har varit förkylning efter förkylning och på det en magsjuka så nu är jag INTE glad. Man kan faktiskt försöka göra sitt immunförsvar liiiite bättre, man kan äta lite hälsosammare, ta sina vitaminer (som sin sambo köpt hem) & man kan faktiskt röra på sig lite då och då...

Idag skulle vi ha kört Gocart men jag blir hemma med Alice. Vi skulle ha ätit middag hos vänner samt sovit över, vi blir hemma med Alice. Väntar själv på att magen ska slå bakut... Då ska jag bajsa på mannen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahahhahahahaha, bajsa på mannen=) Förstår att du nästan längtar lite efter att det ska bryta ut=D

Skämt åsido, män ÄR rätt efterblivna många gånger. Stackars Alice att vara så sjuk! Borde vara olagligt att vara så liten och bli magsjuk=(

Hoppas att de snart kryar på sig och att du faktiskt undkommer sjukan.

Fick du mailet med nya lösenordet? Även jag har bytt nu.

Kramar.

2008-11-08 @ 21:09:41
Postat av: Kokosbollen

Hahaha, du är så rolig! Skrattar ofta när jag läser din blogg och känner igen mig!

Hoppas att båda mår bättre snart!

Kram

2008-11-08 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0