Vatten på min kvarn...

Å så skönt det är ibland när man riktigt kan gotta sig att man har haft RÄTT!

Under denna diarée tid så har ju mannen lyssnar mer på SIN mamma än på mig. Hon har sagt att han ska dricka vanlig blåbärssoppa och att mjölkproduker kan väl inte vara farligt, ta en tallrik fil eller yoghurt. Men sörru idag fick jag vatten på min kvarn.

Mannen är på läkarbesök i skrivande stund & han fick först råd av en sjuksköterska via telefon och hon sa precis som JAG, att han skulle dricka Proviva och INTE äta mjölkprodukter!!! *rått asgarv*

Idag fick jag mig en liten puss-stund med Alice ute på parkeringen, mannen svängde förbi med min laddare efter att ha erkänt att han visst hade satt den i laddaren med att förlängningsdosan han satt laddaren i inte var i kopplad i väggen. *smartarsel* Alice satt och lekte med sladden när jag öppnade bildörren och överöste henne med pussar. *mammas hjärta*

Mannen passade även på att ta ur GPSen ur bilen jag hade så han skulle hitta till doktorn. Väntar nu på rapport!!

Idag har mannen avslutat alla samtal med puss puss och låtit sockersöt i rösten, så vi får se hoppas på en liten bättring!

Alva: Jag har provat med ett "bryt" oxå, brukar funka en vecka typ, har provat med hot, senast var de de där j****a skorna som står på dörrmattan varje gång man kommer in med vagnen, hittills har jag lagt dem i soptunnan två gånger men jag lovar de står på dörrmattan när jag kommer hem idag iallafall....

Maria: Jösses ja, vill vi veta det???

Kommentarer
Postat av: alva

asgarvar

Soptunnan, vilken supernice idé. Där ska jag slänga mannens skitiga och illaluktande kalsonger/strumpor som ligger och skräpar på golvet varje morgon trots mina ändlösa bryt.

Kram på dej!



2008-11-11 @ 14:02:34
URL: http://alvajohanna.blogg.se/
Postat av: Anki

Ha ha jag ställde tvättkorgen i soffan, hans säng, precis överallt där han slängde sin smutstvätt, det gick in till slut. Uppdatera om vad som vad fel i magen. Kram

2008-11-11 @ 16:57:00
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är nog lika bra att vi inte vet... Då skulle vi väl bli ännu argare :-)

2008-11-11 @ 17:25:31
Postat av: svintoflickan

alltså..de är ju på ngt sätt ändå skönt att höra att de är flera som kan ha lite problem..o att de är flera som blri irriterrade på sina stackars män..skratt..

men hur gick de hos han hos doktorn..låter ju inte alls bra..att må sådär.

hur ofta är de du jobbar alltså..har nog inte fattat de.

tack för den varma kramen..de behövde jag..jag fryser.burr.

kramkram

2008-11-11 @ 17:44:26
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: tina

Hoppas alla mår bättre snart!

Hur är det att jobba? Går du fortfarande i byta-jobb-funderingar?

2008-11-11 @ 18:05:53
Postat av: Evelina

Jag har länge tänkt samma sak med min karls strumpor, jag blir vansinnig! Nu fick jag verkligen lust att ta tag i saken hihi ;)

2008-11-11 @ 22:21:23
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0