Babysim

OM 10 DAGAR BYTER JAG LÖSENORD! HAR DU GLÖMT ELLER INTE HUNNIT SKICKA IN OM NYTT LÖSENORDET SÅ FINNS DET ÄNNU TID ATT MAILA MIG PÅ [email protected]

UTSKICK AV LÖSENORD BÖRJAR SNART; KNÄCKTE LÖSENORDET I NATT =)

Alice sov som en stock till 4 då ville hon ha välling. La ner henen efter maten igen men hon ville sova hos mamma. Förut var jag stenhård, hon skulle sova i sin säng, nu tycker jag det är mysigt med en snusande lillråtta bredvid, en lite blöjrumpa som guppar runt framför ögonen när mn vaknar. Jag vet ju att hon somnar i samma stund jag lägger ner henne bredvid mig & det locker mer än att sitta bredvid hennes spjälsäng i nattkylan med sovande fötter pga ställningen, bara för att. Jag so till 8 & Alice till 8.30.

Alice fick åka till babysimmet i pyjamas idag. Vi var tvugna att åka 8.50 & det skulle mysas och bajsas innan så det blev pyjamas. Men det gick ju bra det med. Alice tyckte det var superspänannde med badhuset. Hon tjattra glad som en lärka & tyckte det var supermysigt att bada. Hon skvätte och skratta och hade sig. Flöt som en litn kork. Det var bara 2 pappor med och bara mannen som hoppa ner i vattnet. Han ska ju gå själv nästa tillfälle som är efter höstlovet. Alice tyckte till och med om att ducha. Satt på min höft och fnissade åt vattenstrålarna.

När vi kom hem så åt hon en massa yoghurt & majskrokar & sen lekte hon & manenn en stund innan de gick ut på promenad. Jag åkte till Apotekt och hämtade hennes välling & sen till ICA & handlade lite frukt & grönt.

Mannen ska snart ut & bygga på altanen. Men han verkar segstartad idag.

Dagens meny:

Frukost:
2 skivor grovt bröd med bregott & mager billinge 1 satsumas + te
Lunch: kokt potatis, rökt makrill, creme bonjoursås med fransk senap & örter + grönsallad med vinägrett
Fika: satsumas, vindruvor & te
Middag: Pannkakor med keso och mosade hallon & blåbär
Kvällsfika: fruktfat + 1 bit mörk choklad & te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0