Ett försök att shoppa sig lycklig ;-)

I morse vaknade Alice 7.30 hon har inte riktigt kommit in i gängorna efter tidsomställningen. Redan vid 9.30 var hon halvt ihjäl så hon fick en promenad i vagnen och sov till 12.50 då hon vaknade strålande glad. Under tiden hon sov han jag pyssla lite, äta lunch och prata med hennes doktor. han sa att det VISST finns ett förtjockningsmedel man kan ha i välling. Så om detta funkar så ska jag slå dietisten på näsan för sina oljor och vaniljsocker. Har nu beställt medlet på apoteket och det kommer på onsdag. Alice och jag hade egentligen info med BVC på bibblan idag klockan 13 men vi han inte dit. Så vi åkte och shoppade lite istället. Detta fick följa med hem!




Spelar och blinkar Åhléns 129 :-



En Paris Hilton vovve som går själv.



Klänning och bodie H&M



Tomtedräkt H&M



Tunka, byxor och bodie Kappahl


Matchande mössa till Alice stövlar H&M



Å här är jag idag!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ååå män alltså...ibland blir man galen...

kunde inte låta bli att skratta åt ditt inlägg..fast de var ju inte roligt eg...

åå de är så viktigt man får uppmuntran tid och omtanke...speciellt av sina män.

men du..vad mkt fint du hittar hela tiden..jag hittar inte tomtedräkter o inte så fina klänningar som du hittar...

kram kram vännen..nu gör mannen kvällsmat.

kramis

2008-10-27 @ 18:10:14
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Såååå fina saker du har köpt till Alice skruttan!

Tur du kan shoppa dig lycklig ibland. ;-)

kramis

2008-10-27 @ 20:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0