Nils med jättesno****...

Känsliga läsare, systrar och annat "löst" folk. Sluta läs här, eller klicka in en på matbloggen eller ja gör något annat...

I natt har jag haft sex. Inte med vem som helst. Utan med Nils. Han heter så. Alice läkare. Nej inte proffsläkaren utan BVC läkaren, en små flummig man i 45 års åldern, sist när jag frågade vid vilken ålder Alice skulle få nästa spruta fick han siffran 18 (månader) till 6 år. Han skyllde på att det var fredag!. Ser rätt bra ut - Nils alltså, är jäkligt lik en flört jag hade i 20 års åldern. Kanske är det därför? Ja därför jag hade sex med Nils i natt & därför Nils fick en jätte-s****.?
I drömmen alltså. Jag vaknade med ett asgarv. Lixom vad får man allt ifrån? Men helt plötsligt så var jag ute och dansade. Nhea gick på styrdans. Lixom hur många gånger har det hänt? Uppklädd till tänderna svassa jag omkring snygg som en fotomodell (såklart) & så blev jag uppbjuden av Nils. Han kände ju inte igen mig såklart. Jag låtsades inte om att jag kände igen honom heller. & av någon anledning så hamnade vi ute på en flådig Herrgård, åt frukost. Jag vet inte varför vi gjorde det först & sen boka Nils in oss på ett rum och så visade han mig sin gigantiska ja vad ska man säga... snopp... & så hade vi sex. Såklart bättre än någonsin förut. Bättre än på film och i böcker bättre sex än som någonsin finns. Med Nils. Fattar ni hur pinsamt det kommer bli på nästa BVC läkartid? (hoppas det dröjer). Nils svassar omkring i läkarrocken helt ovetande och jag står och spanar honom i skrevet. Ser efter om jag hittar någon "jätte bula". Nä nu får jag lägga av! Ni fattar det var en dröm! Om Nils with the gigant... Nä nu ska jag sluta skriva det där ordet...

Tillbaka till verkligheten! Mannen kom hem glad som en lärka. Kysste både mig & Alice. Pladdra på och sken som solen självt. Berättade att han beställt nya vinteräck till min bil -för att han var rädd om  oss -hans sätt att "överaska" & visa kärlek. Pysslade om Alice så det stod härliga till. Lekte, badade jättelänge... Jag var i chock & han var förlåten iallafall för nästan allt... Utom knäckemackorna...

Idag ska vi till hemstaden. En av mina bästa vänner M med sin son E kommer hem ett par dagar. Vi ska fika, mysbusa med bebisar & prata skit! Ska bli kul!

Gårdagens meny:

Frukost: yoghurt, 2 knäckisar med billinge
Lunch: omeltte på skinka, tomt och rödlök, grönsallad
Fika: te och kanelbulle (j jag vet)
Middag: Korv stroganoff med ris och riven morot
Kvällsfika: färsk frukt & cashewnötter

Dagens meny:

Frukost: se ovan
Lunch: en sallad
Fika: te, kladdkaka och muffins
Middag: lax och räksås med pasta (mannen kommer hem först & får laga)
Kvällfika: färsk frukt och te

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

fniss

Trodde du verkligen att jag skulle sluta läsa efter de där första raderna??

Men ett härligt morgonskratt fick jag iallafall...

2008-10-28 @ 10:54:17
Postat av: Anonym

skrattar haha rolig du är... fick mig att skratta iaf för inte slutade jag att läsa...Drömmar är för roliga ibland...Du måste bara berätta om nästa besök hos Nils...



Vad romantiskt med vinterdäck... ja visst är dom från en annan planet ibland...



Ha en bra dag... kram Fia

2008-10-28 @ 11:29:33
Postat av: Louise i Gbg

Ha ha ha vad kul. Ja nog har man drömt mkt konstigt i sina dagar. Verkligen konstigt när man drömmer sexdrömmar om ngn som man inte alls är attraherad av i verkligheten :-) jag drömde om min chef när jag jobbade på hotell i London, jag ville knappt titta på karln efter det ;-) han var INTE ALLS attraktiv så hur kunde min drömhjärna få det till det?!?



Jag fick ocksaå en romantisk present häromdagen, en ny dammsugare....iaf var det en rolls royce variant jämfört med den vi har så jag vart glad iaf även om det är en lite trist present....

2008-10-28 @ 12:24:22
Postat av: svintoflickan

haha å vad de kommer bli kul på ditt nästan besök..skratt..

vet även mannen din om denna dröm..skratt..

ja,du de är sådär när man är hemmamamma...man blir nog lite knäpp va.

vad fina bilder de blev på lilla alice...

å tänk om man kunde teckna så.

nu ska jag se på tv o dricka te.rosabandet galan.kram

2008-10-28 @ 21:23:27
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha....jobbig dröm...speciellt när det är dax för nästa besök och träffa han !!!!

2008-10-28 @ 22:25:51
URL: http://aragon.blogg.se/
Postat av: Pyjamas

Hahaha...vad skönt med ett riktigt gott skratt. Tack för att du bjussar på Nils-med-mega-snorre-storyn. Jag hade en liknande dröm en gång om en lärare jag hade och det var verkligen hemskt att se honom i flera veckor efter det. Drömmen var så verklig så min hjärna trodde verkligen att det hade hänt på riktigt ryyyyser...

2008-10-28 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0