REKLAMPAUS!

Byte av lösenord! För er som vill fortsätta läsa om MIG & ALICE så maila mig på: [email protected], senast sista oktober för från och med 1 november gäller det nya lösenordet & skickas ut strax innan dess!!


Måste slå ett slag för Apotekets produkter:

Apoliva Rengöringslotion

Apoliva Nattcreme

Förut har jag använt Apotelekts Olivia by CCS, men tyckte att deras rengöringsmousse sved som eld i ansiktet & nattcremen som jag även använder som dagcreme inte återfuktade min snustorra hy ordentligt! Men Apoliva känns mycket skönare & huden är redan mjukare & lenare & det luktar även gott & innehåller inga konserveringsämnen & är till & med billigare än Olivia by CCS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0