Ännu en utmaning antagen...

Vad är klockan? 21.07

Ditt namn? Börjar på L

Smeknamn? Nhea

Piercings? Hade en pärla i naveln tills jag blev 25 ansåg mig vara vuxen och drog ut den

Ögonfärg: grön

Födelseplats: hemstaden

Favoritmat? Hmmm svårt : Piggvaren på Eat i Hunne är jäklarns god... Eller oxfilé beasås & pommes om jag vill vara mer fettig än gourmet.

Någonsin varit i Kalifornien? Nej & inge sug efter det heller

Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Har nog hänt men inget jag minns just nu...

Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Alice -Ballis har fått mig gråta av kärlek många gånger!!!

Varit med i någon bilolycka?   Närmaste var väl råddjuret förra hösten hualigen vad jag skrek...

Krutonger eller baconbitar?  

Bacon är ju glutenallergiker

Favoritdag på veckan? Lördag om inte mannen jobbar

Favoritrestaurang: Får väl bli Eat då...

Favoritsport: är ju inte så sportintresserad, men Gymnastik & dans

Favoritdrink? Vt inte vad den heter, men den innehåller vodka, couintrou (?) flädersaft, färska jordgubbar & lite sprite

Favoritglass:  Vad som helst med kolasås ;-)


Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney

Favorit-snabbmatsrestaurang:  Mc klubben

Vilken färg har din sovrumstapet? vit & beige

Vem fick du ditt förra mail ifrån?   Somris såklart

Vilken/a affär/er hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?  Gucci eller Dior (dream on)

Vad gör du oftast när du är uttråkad? förösker hitta på något att göra eller blir sur

När går du och lägger dig? 21-21.30 men släcker inte örrän 22

Vilket tv-program missar du inte? har inget måste program sedan Alice kom...

Senaste person du gick ut och åt middag med? Min äldsta syster i fredags

Ford eller Chevrolet? Inget av det

Vad lyssnar du på just nu? datorsurr

Vilken är din favoritfärg? jag gillar svart

Hav eller flod? Hav!!!

Hur många tatueringar har du?  ingen och så ska det förbli

Har du någon gång kört slut på bensinen? Nope
Katter eller hundar? Hund, katter är så opålitliga

Klockslag när du blev färdig med det här mailet/inlägget? 21.17


Utmanar: den som känner sig manad!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!



ja jag har samma problem med frutteline men det fungerar bra med somris. Tänker på er finner inga andra ord varma kramar.

2008-09-24 @ 21:57:03
Postat av: svintoflickan

roligt att läsa dina svar.



känns så overkligt att läsa om de du skriver..

att de verkligen är din mamma som är sjuk.

kan nog inte ta in det..

hur tar systers barn de..för dom är väl rätt stora nu..hennes största är ju som min största..

förstår dom att mormor är sjuk.

hi,hi vad roligt att koftan var utochin..ibland är de nog bra att saker o ting blir lite fel..så man får skratta lite.ler.



hmm..den med hallon bjöd en kompis på men jag är ej så förstjust i bär o sånt..skäms..

vad finns de mer för goda..lite nyttigare choklader..



kramis

2008-09-24 @ 22:51:48
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0