Deppdag & söndaxfix

Igår efter att vi kom hem från mamma kände jag mig så himla låg. & när jag blir låg vill jag bara stänga in mig i ett rum, dra täcket över huvudet & vara ifred. Det är inte lätt med en Alice-Ballis. Samtidigt som hon är solen i mitt liv, hon får mig att tokskratta flera gånger om dagen & hennes leenden och varma kropp värmer mig enormt -vad skulle jag göra utan henne? Just det verkligen ligga där under täcket hela dagarna...

Mannen tog med henne på promenad 45 min mn hon somna inte så hon fick vara vaken en stund till. När jag sedan sövt henne började mannen med maten. Han provade att fritera räkor i fritösen, hihi. Smeten var ju inte kina/thai klass på direkt men doppade i sweetchilisås var de helt ok. & sen lagade jag Kotlett med päron & ädelost. Så eftersom att fler verkar sålda på ädelost sla ni få det receptet oxå. =)

Alice & hennes pappa badade, hon älskar numer att bada, tar sig en och annan kallsup och plaskar omkring, vill hemskt gärna snutta på pappas tår *uäk* & igår röck hon tag i mannens punghår haha, jösses vad han skrek & jag garvade!

När Alice lagt sig åt vi chokladmousse med hallon & drack te/kaffe & såg på Shreek 3

Är såååå i valet & kvalet, blond/mörk, blond/mörk, kort/långt frisyr/häng... *suck* utväxten är snart längre än längst & blonderingen står och lockar i badrummet men jag kan fasen inte bestämma mig... Kanske ska ta en makeover när alla kilona trillat av. Imorgon kommer viktklubbrapport =)

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Viktor har ryckt tag i mitt vagina hår en gång när vi badade och det var INTE skönt kan jag intyga...han var ju dessutom lite större än Alice och tyckte det var jättespännande att mamma fick så ont så han ville gärna ner där med handen och dra igen. Men se det fick han inte! En gång räckte gott o väl...hualiga vad det gör ont. Lider med din man!! =)

kramis

2008-09-21 @ 21:04:50
URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0