Fest mm

Igår hade jag & Alice besök av min kusin med sambo & 1 årig syssling till Alice. Vi hade inte träffats på 3år så det får bli skärpning med det nu, det var trevligt men lite småstelt & det konstiga är att anledningen till att han ville komma var att han läst en tidningsartikel om mamma, men han nämnde inte henne en enda gång även då jag hjälpte honom på traven.

På kvällen åkte jag till hemstaden & gick på inflyttningsfest hos en av mina bästa kompisar. Hämtade upp L & hennes sambo V (de som har H) på vägen vi hade köpt två buskar Americanska blåbär -perfekt plocka i trädgården och äta på plats bär -inget skörda safta & sylta jox! Det var omkring 30 personer på festen, två till av mina bästa vänner & de hade med sina karlar, den ena har jag inte träffat sedan de blev ihop men vi umgicks mycket runt 20 års åldern i ett gäng så I know him well sedan inna. Var så himla kul att träffa alla & så himla kul att bara vara Nhea & sitta & prata & skratta om annat än Alice grejer. Jag stannade till 23, sen åkte jag hem har ca 1 timmes bilväg hem igen.

Hemma hade Alice levt lite rövare med manne, han hade fått smaka på livet som hemmapappa, lagat mat med henen i släptåg, lagat mat som kokat över för att hon just då skrek för full hals & så, men sen hade nattningen gått som en dans på 35 min inklusive mat, 20.15 sov hon så han fick mycket ensamtid.

Idag har vi varit hos mannens föräldrar, hans pappa fyllde år i veckan, så de bjöd på mat. Blev laxsmörgås till förrätt, slottsstek till varmrätt (jag proppa i min en massa kokta grönsaker till, mums!!) & äppelpaj till efterrätt. Alice somna på vägen hem & vakna precis här ute hör jag, vi köpte med sushi hem som vi ska mumsa på senare i kväll.

Imorgon är det vägning på Viktklubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0