Jag ska på party

Ja imorgon alltså. mannen ska vara hemma med Alice. Hon är ju en liten knölmaja & alldeles för liten för att lämnas bort - & det var en av mina bästa vänner som ska ha inflyttningsfest. Igår genomförde mannen det stora mandomsprovet - han la Alice för natten, visst det kanske inte var helt skrikfritt men det rä det ju inte när jag lägger heller alltid & hon somna & så hon sov -fram till 4.30 då hon fick mat & somna om & sov till 7. UNDERBART! Att det fungerade så bra känns som en enorm lättnad för mig, har varit lite nervös inför detta, vill ju inte att hon ska skrika sig blå eller att jag ska behöva åka hem från festen i alla hast eller att det ska vara total katastrof varje gång. Vi gör inte likadant men det tror jag är bra -hon vet att nu är det mamam nu blir det såhär -nu är det pappa nu blir det såhär istället.

Alice ställer isg numer i krypställning, gungar lite fram och tillbaka & lägger sig sedan ner i Anja-sälen -mycket gulligt! Svintoflickan -jo hon har börjat skava av lite hår på ena sidan av huvud, är väl favvosovsidan kan jag tänka mig & så far hon ju runt som ett jihu i sängen om mornar & kvällar oxå.



Denna glada tjej möts man av när hon vaknar upp i vagnen efter en daglur...

Dagens meny Dag 2:
Frukost: 2 fiberfranskor med minilätta, skinka, paprika, ½ dl keso & ½ grapefrukt + te
Lunch: morots & linssoppa, 2 knäckisar
Mellanmål under dagen: 2 nekatriner
Middag: grillad oxfile marinerad i Smokey honey, klyftpotatis med rotfrukter & salsa på: 1 avocado, 100g mango, 1msk limesaft 25g gullök, salt & peppar
Kvällsfika: hallon & en liten klicka chokladmousse på lättmjölk.

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej..

jo jag känner fortfarande av armar..domningar..m.m..

christina på hand skrev du.vad är hand?

ska alalflal få gå till en sjukgymnast på tors..som jag blev tipsad av från lövåsen..men ska bara kollas på tors..var visst lång kö.

känns som bröstsmärtan..nacken..armarna..allt hänger ihop..kanske bär ajg för mycke o oroar mej för mycke..



åå ha så kul:-)

njut på din fest.ler.



å de syns inte att hon skaft av hår..

våran tös ser halv flintis ut..skratt..



häftigt att hon börjar som gunga..vill hon redan börja krypa tro.ler.



ha de så bra nu.



kram

2008-09-06 @ 00:21:48
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

Hej igen...

hur har de gått på festen...och me lilla prinssessan? å me mannen..ler.



häromadagen sa min man...jag förstår ibland de kan bli lite stressigt..

då blev jag så glad att han faktiskt såg hur de kan vara ibland...

men däremot blir jag trött på dem som bara ser de jobbiga me många barn...tex när jag ringde efter sjukgymnast fick jag ju först prata me henne i receptionen o hon ville veta lite om mej m.m..så sa jag att jag hade 4 barn..

-å de låter tungt sa hon ..å då menade hon inte att bära på alltså..

-de är självvalt o jag tycker de är roligt sa jag surt..



skratt.



ha de så bra nu ...jag ska ta ett bad.



kram

2008-09-06 @ 21:38:58
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0