Kläderna vi shoppat!



Alice inviger sin nya Cool Girl dress från Kappahl 149:-, smiter från filten & passar på att pussa lite på golvet....



Fleeceoverall 199:- Lindex, mössa & vantar Lindex ca 50:- st, mockasiner H&M



Bodiesar, Brun, Lila, Bamse, Rosa från Lindex Vit från H&M



DRessar Prickig Kappahl 149:- Katten Jansson med randiga byxxor 179:- från Lindex



Strumpbyxor Kitty H&M, rosa + vita med hjärtan på Kappahl, tofflor H&M tror jag...



I natt sov Alice 20.30-0.45 strula lite till 2 då hon somna med vällingen sov till 6.30 då hon pep för att täcket var över huvudet, tog bort det och hon somna om till 7.05 -SKÖNT!! Här huserar hon i badrummet medan jag gör mig i ordning



Frukosttime -Ypghurt & rån

Kommentarer
Postat av: alva

Åh, så roligt att få följa med på lite morgonbestyr och få se vad du köpt.

Jätte fina grejer. Funderar på att kika in på Lindex för att kolla på overallen, den för 199:- Fast jag måste nog ha en tjockare kanske...? Bebis kommer ju i vinter, men samtidigt så kommer h*n ju ligga ombyltad i vagnen. Jag får fundera.

/Alva

2008-09-02 @ 10:46:34
URL: http://alvajohanna.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Ååå vad fina kläder du har köpt, Vad fuskigt det är att det finns så himla mycket fint till tjejer att köpa jämt!

Blir riktigt, riktigt avundsjuk. =)



Supersöt är hon i sin svarta joggingdress. Passade henne perfekt!

kramis

2008-09-02 @ 12:46:51
URL: http://sommartjejen.blogg.se/
Postat av: Linda

Åååå vilka fina kläder !!!

2008-09-02 @ 18:37:35
URL: http://aragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0