Utmaningar

Ny utmaning

Nu har jag fått två utmaningar av Sommartjejen

Först reglerna:

Välj ut 4 personer som du vill ska svara, och utmana dem sedan i deras bloggar.
Be dem läsa din, och låt personen som har utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

1. Vilken mat äter du ofta?
Vi äter mycket nötkött & fisk, så jag säger biff med klyftpotatis & sås eller grillad fisk med potatis & sås

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Säger som syster yster, kalas i familjen hänger jag jämt i köket eller disken, annars försöker jag hålla mig rätt lugn. 

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Helst och helst, vi har en dator fast i sovrummet som senare ska bli lekrum/datarum/gästrum

4. Köper du ofta triss?
När jag jobbade köpte jag en i veckan med mottot :man kan inte vinna på triss om man aldrig köper en lott... men inte van jag storkovan för det ...

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
Bästa & bästa, jag ÄLSKAR LONDON....

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?  4:an, 5:an.

7. Vilket är ditt favoritvin:  Rött: Italienskt chianti Vitt: Portugisiskt voni verde 





Fem saker i min frys:
Glutenfritt bröd
Köttfärs
Kyckling
Massa kräftor
lockande mockarutor

Fem saker i min garderob:
Jag har 3 garderober indelade i olika kategorier
Koftor & stickade tröjor
Byxor & Kjolar
Klänningar
& lådor med tröjor
linnen

Fem saker i min bil:
Bamses badbok till Alice
Glasspapper
Spyhanddukar
Nån rulle med elslang
massa parkeringskvitton

Fem saker i min handväska:
6 pack läppglans från Dior
Handkräm från Olivia by CCS
 Näsdukar
Sjukhuspapper & telefonnummer till alla gällande mamma
Presentkort på Gina på 300:-

Utmamar : Emmasusanna, Alva, Åsa & Tess
 

Kommentarer
Postat av: alva

Jag har svarat på dina utmaningar. Va roligt det var med lite omväxling, tack!

/Alva

2008-09-20 @ 22:35:46
URL: http://alvajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0