Viktklubben rapport!

Trots mensbulimi, en vecka med hyfsad skärpning men bakslag med lite kakor, en äppelpaj jag inte kunde motstå & friterade räkor till förrätt, landade vågen i morse på totalt -1,7 kg efter ca 3 veckor. Rätt skönt faktiskt! & Absolut en sporre att fortsätta. Midjan känns betydligt smalare, hullet på magen betydligt fastare & nu är det 5,3 kg till som ska bort Heja Heja Heja! =)

Maten vi äter är jättegod & det är väl tilltagna portioner så numer går jag sällan hungrig. Äter ca var tredje timme & börjar dagen med en brakfrukost för mig som är van vid lite knäckebröd och någon frukt.

Dagens meny:

Frukost: 2 dl lättfil med 2msk hallonsylt, 1 smulad skiva knäckebröd (sempers glutenfria Havreknäcke) 1 skiva sportbröd (glutenfritt) 1 skiva skinka & 2 cocktailtomater, 1 nekatrin & te
Lunch: Fiskgratäng med purjo & äggsås sallad på skivade champinjoner, olivolja, vitlök , citronsaft & lite persilja
Fika: frukt & 1 glas Cola light (det är min största last just nu)
Middag: Köttfärsås på nötfärs, lök, riven morot, vitkål, tomatkross, buljong & kryddor & spgetti
Kvällsfika: 2 bitar 70% choklad & te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0