Dagen i bilder!

Somris: Kan vara, men idag har hon bajjat REJÄLT 2 gånger & det var INTE hårt då... Det var just en sån "Festis" jag gav henne, men nejtack det ville hon inte ha! Så hon får väl dricka sitt vatten då! Hon vill inte dricka mjölk heller & någon dryck med socker i kommer hon inte få på LÄNGE för det anser jag minst lika onödigt som godis!



Alice fick en keps på City Gross



Trötter




4½ hål blev det idag! Bra jobbat!



"Någon" är där hon inte får, men jag tycker ändå jag har bra pli på henne, säger bara "Kan Alice stänga dörren?" så skjuter hon igen lådan & stänger kylskåpsdörren! =)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åå va hon grejjar..går hon helt obehindrat nu.

nu ska jag slappa soffan.

kramis

2009-04-25 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0