Min FödelseDag mm...

Tusen Tack för alla Gratulationer! Nu kommer dagen i bloggform...

På lördagen hade jag & mannen bestämt att fixa lite på tomten på söndagsförmiddagen, men vi vaknade till regn, reg på MIN födelsedag *snyft*. Så vi myste på inne istället & det mesta var ju redan fixat dagen innan så det blev till att fixa tårtan:



Vid 14.30 anlände gästerna & det blev paketöppning i hallen:


Alice fick en korg av sina kusiners dagmamma att bädda ner dockan i, men den korgen har hon mest suttit i själv =)



Vi fick jättefina saker, jag fick grejer till min uteplats av mamam & pappa & trädgårdsbok. Av svärmor & svärfar blev det träningskläder, mannens bror en flaska Amarone & syster ett jättefint halsband.
Alice fick grejer till spisen, 2 halsband, P.O.P kläder, en docka med tillhörande hund mm

Sedan blev det tårtkalas:






Födelsedaxbarnen!!!



Alice fick en alldeles EGEN chokladboll, ni mår tro att det var gott!!

När gästerna åkt var det 2 trötta Kalastjejer, Alice stöp i säng före 19.30, jag & mannen tog hämtmat, grekspett med tzatsiki.

Idag fick besök av min vän som bor på Irland & även bästa L & H & bästa A & A. Blev full fart idag med, Alice tog slut vid 12 sov 1½ timme orkade leka en stund till innan hon belv supergnällig & gnällde tills gästerna åkte, då fick hon lugn & ro igen & strosa runt & lekte själv.



Alice i nya jackan!


Irlandsvän


Sötaste A!

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Guuud vad presenter, ser ju ut som värsta julaftonen!!! =)

Och du är toppensnygg i nya frisyren.

2009-04-06 @ 20:22:28
Postat av: Tess

Härliga bilder från kalaset!

2009-04-06 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0