Alice spelar Piano med Mormor

Kråkmamman: Klänningen är arvegods från min syster, vi bytte lite kläder när jag var gravid, hon fick det som var för litet & jag fick sånt hon inte trivdes i eller som var för stort. Bla denna klänning från Vero Moda typ 2-3 år gammal, men jävligt snygg för det... Blir nog samma outfit på lördag (andra vänner, annan stad), orkar inte krångla ner på stan i värmen för att bli besviken över att inte hitta något igen...


Alice hos Mormor i ursnyggt halsband


Hm... Mormor spelar med foten...


Det måste jag oxå prova!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vilket roligt foto...är man liten måste man prova allt som de stora gör :)

2009-08-06 @ 20:23:08
Postat av: Somris

ååå hon är så söt din lilla trollunge, vilka härliga lockar hon har och nu har ju håret växt flera centimeter sen jag träffade henne för bara några veckor sen!!! MOSTERS GULLUNGE!!!! ♥ ♥ ♥

2009-08-06 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0