En Kväll med Brudarna mm...

Det var en småsliten mamam som vaknade i morse. Förvissor före Alice men ändå. Vid 18 snåret cyklade jag ner till hamnen efter att ha insett att en cykel inte är tipp topp om man inte använt den sen man var höggravid, inge luft i framdäcket & pollenkladd på hela sadeln och handtagen. men iväg kom jag:




Iklädd svartvit satinklänning, med schal i midjan, leggings, nya shoes & väska!

Så himla kul att fixa sig iordning & för en gångs skull känna sig SNYGG! 4 till tjejer mötte jag upp i hamnen, vi smuttade vin/drinkar & beställde mat. det blev fel på beställningen så 2 förrätter glömdes bort & vips satt vi där med varmrätten. Jag beställde Hamburgare med mozarella & basilikasås. Åt varken pommesen eller brödet men blev totalt proppmätt ändå. Det slank ju ner 2 glas vin & 1 kaffedrink oxå, mumsigt. Vi pratade skit, fnissade som tonårsbrudar & myste tills klockan blev tolv. Blev en superlyckad kväll med supermysiga tjejer.

När jag kom hem kom jag på att jag inte tagit min dagliga tablett Frukt & Fibrer -skulle jag inte ha gjort. Den matchade inte vin & kaffedrink, så jag låg mellan 00.30 & 3 med magsmärtor och kved, sen kunde jag gå på toa & somna, men magen har inte varit som den ska på hela dagen.

Idag har mannen & jag varit på möte på Alicedagis. En jättemysig inskolningsdam & bra vibbar & sunda tankar osv. Känns bra att starta om 2 veckor. Alice var med farmor så vi passade på att bygga lite på Friggeboden & klippa gräset medan hon var kvar.

Dagens meny:

Frukost: Vaniljyoghurt, Granola, Gojibär kanel, 1 rågrut med minilätta & ost
Lunch: WW Pizza Hawaii (perfekt bakismat lixom smalmat)
Fika: 1 glas Cola Zero & 2 mariekex
Kvällsmat: 3 tacoskal med köttfärs och grönsaker
Kvällsfika: 2 kanelknäcke & 2 rutor mörk choklad
= 1350kcal

Dagens motion:
30 min gräsklipperi, 30 min jogging (får hoppa sjga kommer runt trots mage & vinhuvud)
= -430kcal


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du ser jättefin ut, snygga kläder med! Kram

2009-08-05 @ 21:05:05
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: kråkmamman

Sjukt SNYGG klänning!!! Var har du köpt den!? Åh va fiin du är!

Vill oxå.

Kram/ Kråkmamman

2009-08-05 @ 22:25:44
URL: http://alvajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0