En man mindre på jorden...

Idag rullade tårarna när jag pratade med min syster som berättade om Farmor & Farfars sista färd till sin son. Hur Farfar bestämt hävdat att de skulle äta lunch på ett speciellt ställe "För det har jag alltid gjort med min son"... Att de ska behöva gå igenom det här är för mig obegripligt. Till vilken nytta?!

Strax efter att vi lagt på ringde det igen. Min Farbror hade tagit sitt sista andetag. Lugnt & stilla, slutat att andas.

Idag har 3 barn förlorat sin pappa, 2 föräldrar förlorat sin förstfödda, en bror förlorat sin storebror, en sambo förlorat sin älskling... Var finns meningen i detta?!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

nej...jag kan inte förstå?

de är så märkligt..så lustigt..

å så många tankar o varför.



(givetvis har du rätt i de där me kramarna...hi,hi jag så bara framför mej men lillkille om alla skulle krama honom..han skulle bli helt förstörd..fast alla bara menar väl)



nu sover alla o de är för en gångs skull tyst här..

men allt har sin charm...



stor kram till er...mitt i allt...



tänker på er!!!!

2009-08-25 @ 22:36:07
Postat av: Camilla

Förstår inte heller meningen, kan inte finnas någon logisk mening... Tänker på er. kramar

2009-08-26 @ 10:15:53
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Maria

Kram!

2009-08-28 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0