Skinny Me!

mammaveronica: Hoppas du hittar någon bra. Urban jungle har fina syskonvagnar med stora fina lättkörda hjul men de brukar ju kosta skjortan som allt annat. Teutonia tycker jag är fina & smidiga som enkelvagnar har inte sett syskonvagnen på nära håll tyvärr...
10kg är ju skitbra jobbat & tänk vad skönt att slippa dras på dem + bebismagen MEN nu ska du inte tänka på vikten nu har du viktigare saker i magen att tänka på! =)

Camilla: Tusen tack för peppen! Håller tummarna för att du får samma supriceresultat på torsdag! Kramis

Lottis: Vad härligt att VK lockar & hoppas du kommer gilla det lika skarpt som mig. Huvudsaken är att man är motiverad, annars funkar INGEN diet. VK tycker jag är bra för att man kan fortsätta äta sin vanliga mat men får veta i vilken mängd man FÅR äta den.  Granola finns på Kvantum, det är av märket Renee Voltaire. Det står liksom lite avsides på en egen hylla. På "mitt" ica står det i gången bredvid muslin på kortsidan lixom. Gojibären finns oxå på ICA vid nötter, torkade frukter & hälsokost. Det finns även till en billigare peng på hälsokosten, men jag tycker det är enlare att handla allt på ett & samma ställe. Lycka till & hoppas du hittar! Kram

Idag tog jag mod till mig att prova mina Skinnyjeans. För 1 månad sedan fastna de på halva låret, idag ser det ut såhär:


Mina första Skinnyjeans jag köpte på BikBok & älskat enormt! & Alice som fladdrar förbi med huckle på huvudet (en ny grej hon fått för sig)

Mina Victoria Beckham jeans som jag DÅ trånade efter & tillslut kom i. Inte i modernaste laget idag men funkar på jobbet!

Sommarbyxor som var påtok för trånga när jag köpte dem.

Byxorna sitter ju inte perfekt de går inte att ha en heldag, men just det faktum att de går på & går att stänga känns som en vinst större än störst!! Me Happy!

Kommentarer
Postat av: Somris

Grattis till ditt mål! Tycker du ser jättefin ut i dina jeans!!

Hörde att man ska koncentrera sig mer på mått runt midjan, rumpa osv än sitt BMI för det stämmer olika beroende på muskler och hur man tränar osv.

Det verkar ju verkligen fungera på dig, du har ju minskat dina mått väsentligt om du förut inte ens fick upp byxorna över låren. Löpning säger jag bara... =)



Sötast är väl ändå busfröt som skymtar förbi i de mest sötaste positioner, hon är för gooooo!!!! =)

2009-08-12 @ 10:18:50
Postat av: Linda

GRATTIS till att komma i byxorna :) kan man säga så ?? JAAA det kan man, för det är ju skoj när man gör det och verkligen ser att det har hänt nåt....

Linda

2009-08-12 @ 14:06:19
Postat av: Lottis

Tack för svar, och kul att du kommer i gamla jeans igen. Sånt inspirerar :-) Ska kolla på Kvantum idag när jag handlar. Vet i alla fall vart jag ska börja kika då, innan jag frågar :-) Hoppas, hoppas, hoppas jag hittar ett par bra skor oxå, jag är grymt sugen på att börja springa igen, och då funkar maten mycket bättre oxå, vet jag av erfarenhet. Ha det fint! Kram kram

2009-08-12 @ 14:24:20
URL: http://charlotte77s.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att du kom i dina skinnyjeans!! Det är ju ett av de roliga målen. Mina kommer knappt över rumpan än, men är peppande att se dina resultat =) Kramis

2009-08-12 @ 20:20:20
Postat av: Camilla

Glömde skriva mitt namn ovan...

2009-08-12 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0