Sköna Lördag

Är mkt nöjd med min dag by my self. Fick tid att skämma bort mig själv, fixa lite jag inte haft tid med & jag fick tid att slappa. När mnnen kom hem åkte vi ut & plocka svamp, sen blev det sen middag vid tv:n.

Morgonen startade med en joggingtur & sen god frukost vid tvn och sen fixa sig i ordning. Vi åkte till ett par kompisar som fått sin nr 3 en miniliten tjej så söt och trött. Fick hålla och snusa lite.

Firade pappa som fyllde 61 år. Farmor & Farfar var där, farmor virrigare än virrigast. Men mysigt ändå.

Nu är vi hos svärisarna, har gosat med Alice, hon ligger i badet & är nu mellan huvud och efterätt i en tre rätters. Pimplar lite rödvin och njuter...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en härlig dag =) Kramis

2009-08-01 @ 21:13:13
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Tess

Såna dagar behövs verkligen ibland för att man ska orka med vardagen. Vad duktig du är som börjat jogga=)

Kram

2009-08-01 @ 21:16:58
Postat av: svintoflickan

hade 25.6..viktklubb..

blir sugen att gå me...

hmm..

nu ska vi se film.

kramis

2009-08-01 @ 23:03:18
Postat av: Tess

Viktklubb är bra, jag ska köra igång igen på måndag!

2009-08-02 @ 00:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0