Vår Övervåning

Har nu dammsugit & svabbat övervåningen igen & passade på att knäppa ett par bilder. Övervåningen är klar, men ommöblerad. Är alltså en hel del kvar att göra, men grovjobbet är iallafall klart nu är det bara finliret kvar!


Allrummet. Låga väggen ni ser ska bli tv-bänk, storbildstv & all DVD utrustning osv. Dörren är in till toan.

Allrummet: denna del ska prydas av n stor & härlig soffa & soffbord.


Sovrummet

Min Mjukglassrosa walk in...

Duschhörnet på toan

Toan

Idag var Alice & jag en sväng på stan, då hittade vi denna söta taklampa till hennes rum!


Kommentarer
Postat av: Somris

ååå ni får så fint!! Vad spännande det ska bli att få se på "finliret". =)

Och lampan var ju bara för bedååårande!!

KRAMIS

2009-08-17 @ 20:17:43
Postat av: Caroline

va fint ni har, och det kommer bli as snyggt möblerat! Idag har jag sprungit min första joggingrunda.. Min syster madde blev ju inspirerad av dig, nu blev jag det av henne. Du har skapat ett "pass i forward" här :) så tack kanske man ska säga :)

2009-08-17 @ 21:03:27
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

ÅÅÅÅÅ jag vill ha ert hus!!! ler.



va skönt de gick bra me lillskruttan på dagis.



och va härligt den där chokladtårtan såg ut...mumsfilibabba.



kram

2009-08-17 @ 21:50:16
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0