Veckans Andra Vinkväll

Igår var det då dags att korka upp igen. Åkte till hemstaden, svängde in hos mamma & pappa för att platta håret (hade glömt platttången där i tisdags) & sminka på det sista & sen skjutsade pappa mig till min vän.

Vi samlades 4 tjejer & åt Skaldjurspaj & drack Rosévin. Mycket mysigt & trevligt. Tyvärr bestämde vi oss för att entra stadens öltält vilket var en rejäl nitlott, som tur var vi bara där en timme innan de stängde. Vi kände typ 3 personer sen var det alldeles för ungt eller alldeles för gammalt -bla 3 gubbar strutta runt med varsin rullator. Vi träffade en av våra vänner som tackat nej till vinkvällen då hon skulle grilla med sin pojkvän + ett par till & hon betedde sig minst sagt märkligt. Hälsade glatt på oss för att sedan ignorera oss totalt & bara prata med tjejen i paret. Men men vi fick iallafall en mysig kväll hos min vän, vi fick se en kissande snopp på väg till bankautomaten en av mina vänner utbrast " Det där är nog det närmsta jag kommer en sån där farlig orm den här månaden" haha...

Nu har jag snart nyktrat till här hos mamma & pappa & ska åka hem till man & barn & äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha! Vad lustigt, jag skrattade nästan lite när jag läste att ni också konstaterat att det antingen är för ungt eller för gammalt ute! Precis detsamma för oss igår!!!

2009-08-09 @ 16:09:44
URL: http://asasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0