Barnfrikväll & ShoppingDag

I torsdags kväll blev vi barnfria då Farmor tog med sig Alice hem efter luciafirandet. Mannen lagade mat (marulk, bakadpotatis & timjansmör) & vi passade på att ha det "lite mysigt" . jag fick ny energi och kokade både knäck & kola, poppade popcorn som jag åt till Mammas pojkar & vad blir det för mat. Sen gick vi och la oss, då hade mannen piggnat till IGEN så nu får det räcka med "vuxenmys" för det här året ;-)...

Fredagsmorgonen ställde jag klockan på 7.30 & åkte till jobbet på luciamorgon:



Luciafrukost!

Sen var jag redo för en dags shopping! Vi åkte till Kungens Kurva & shoppade på Toys R Us & handlade klart till Alice & ett syskonbarn. Sen for vi till Nacka Forum & åt lunch (Hälsotallrik) innan vi satte fart på julshoppandet. Är nu klart med mina föräldrar, syskonbarn & delar av mannens familj,. Shoppade även en snygg mössa till mig själv & tittade på jacka. Sen fick jag med mannen tillbaka till IKEA där vi shoppade en hylla & 2 st byråer. MKT NÖJD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0