Kontorsdag, Q & bokad intervjutid

Somris: Vi ska på luciafirande på torsdag eftermiddag, lite småmörkt & mysigt!

Idag tog jag mig en välförtjänt kontorsdag på jobbet, finns alltid att göra i pappershögen & telefonsamtalshögen, så nu är det avbetad så gott det gick, skönt! Flexade ut strax före 15 & åkte till Q innan jag hämtade Alice. Bra besök hos Q, har nu lite andra idéer och tankar.

De ringde från jobbet jag sökt så nu har vi bokat intervjutid på tosrdag morgon, känns bra. Sedan ska vi ha planeringsdag med Omsorgen, förhoppningsvis hemma hos mig.

Alice blev överlycklig när jag kom och hämtade henne, hon tog sig ut ur lekrummet & sprang skrattande emot mig, älskade lilla snuttegumman. Annars brukar hon vara så inne i sin lek att hon knappt märker att jag kommer.

har yrt runt som en höna nu sen vi kom hem, plockat, tvättat, fixat & donat. Mannen är fortfarande dyngförkyld och systeryster har misstänkt svinter efter svinis. Usch...

Dagens meny:

Frukost: Surdegsdinkelbröd med minilätta, 1 clementin & te
Lunch: Chiliconcarne & 2 rågrut med minilätta
Fika: -
Kvällsmat: Fullkornsspagetti & köttfärssås
Kvällsfika: 2 rågrut med minilätta & 1 gul kiwi & te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0