MysLördag

Idag har det varit en riktigt härligt lagom slappar Lördag. Alice vaknade tidigt 6.45, tand nr 2 av de stora håller precis på att spricka igenom, så det beror nog på det. men hon låg & halvslumra lite på mannen i 30 min innan vi gick upp & öppnade kalendrar. Alice fick klistermärken idag, hon älksar klistermärken så hon & mannen satte sig & pysslade i köket, hon har satt över ALLA klistermärken på ett ritpapper & är störtnöjdmed sitt pyssel. Sötnos!

Det blev frukost vid tv:n. Sedan åkte jag & handlade lite blöjor & bröd.

Mannen monterade Alice hylla som står i hallen här nere & sen monterade han ena byrån till sovrummet. Kommer bli superfint! jag slog in kolan & knäcken & gjorde en hallontryffel. Nu är det bara konjakstryffeln kvar, men det gör jag nog imorgon!

Mannens föräldrar kom vid 15 snåret. De har julfest med företaget idag. Först åkte alla grabbarna GoCart & sen mötte svärmor upp dem på en restaurang & där skulle det ätas julbord. Alice & jag skjutsade dit Farmor & sen for vi hem & åt middag, badade, åt popcorn & nattade Alice.

Jag har mumsat ananas & granatäpple till Sex and the city filmen som går på Canal Plus. Lika bra idag om inte ännu bättre än sist!

++=LYX LYX LYX!

dagens meny:

Frukost: 1 frökuse, 1 glas Proviva blåbär
Lunch: ost & Broccolisoppa, 1 ciabatta
Fika: 2 pepparkakor & te
Kvällsmat: fläskfilé med skivad banan & milda mini blandat med curry + tagliatelle
Kvällsfika: popcorn, Granatäpple & ananas + Cola Zero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0