Nä jag har inte smakat av chokladen...

... smällte choklad till konjakstryfflarna under tiden som jag la Alice. Tyckte det minskat märkbart i skålen när jag kom ner igen, hittade då detta i fåtöljen som hävade att han INTE smakat någon choklad...



Nänä inte smakat alls...

Annars har dagen varit skrattfylld. Nya mysterier att kläcka på morgonmötet idag hette det Flagyl, ehrm. Vilket även bistod till en skrattsalva med tårar vid lunchen då chefen blandade ihop det lite "Waran Trombyl, Flagyl eller vad tusan det heter"... Jisses!

Alice gillar INTE snön, hade mest varit arg på dagis för att hon inte kunde ta sig fram & väl hemma så skulle vi åka pulka men det snöret hade ruttnat och bara gick av, så jag föröskte skotta men hon ville gå in & stod och grät. var bara ställa ifrån sig skyffeln & gå in & äta mellis istället.

Den tristaste tidpunkten på dagen dvs de 30 min då maten puttrar på spis eller i ugn & man bara väntar på att mannen ska komma hem har jag skapat en ny vana och den heter Crosstriner 9, 6 km på 30 min idag!

Alice vill "osså veva"



dagens meny:

Frukost: Frökuse med ½ skivat ägg, 1 apelsin 6 te
Lunch: Chiliconcarne, 2 rågrut med minilätta & te
Fika: 1 rågrut med minilätta, 1 apelsin
Kvällsmat: Kycklingwook & fulkornsnudlar
Kvällsfika: melon & ananas´skivor + te

dagens motion:

30min Crosstrainer

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ha ha vilken ljuvlig chokladbild!!!



njae...jag tycker nog som du me snön..vackert men bökigt..men de stora ääälskar snön.

de mindre är nyfikna o gillar den men absolut inte för länge!!!

måste leta efter ett par bra vantar till lea me..har bara mjuka liksom.



natti natti

2009-12-16 @ 23:31:05
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: kråkmamman

Ledsen att säga det, men jag tror att mannen din är skyldig till chokladstölden och då är jag ingen Sherlok Holms precis... ha ha ha Tack för garvet :-)



Crosstrainer, du är så förbaskat duktig med ditt tränande. Jag önskar som vanligt jag hade orken och tiden.

Ha det fint idag/

Kråkmamman



2009-12-17 @ 08:38:59
URL: http://alvajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0