NU ÄR ALLA JULKLAPPARNA KLARA!!



Äntligen är alla julklapparna inköpta & klara! Vet till och med att jag kommer få iallafall EN superfin sak eftersom jag var med & valde! =)

Höll på att garva ihjäl mig då mannen hälsade så glatt på en kille som inte alls hälsade på honom utan en kille bakom mannen, så kan det gå när man vägrar ha sina glasögon på bland folk & på tal om glasögon så hittade vi delar av svärfars glasögon i snön, överkörda precis utanför. Det bästa är att han kört över dem själv, men att han inte saknat dem ännu...

Vi handlade även på systemet så det räcker till Nyår oxå, så skönt att slippa den stressen i mellandagarna!

Nu har jag stekt de godaste köttbullarna, 2,5kg färs, tog ett grovt mörkt bröd & mixade till smulor istället för ströbröd & en massa fond & salt, så de smakar mumsan!

Dagens meny:

Frukost: Fröjdbröd med ost & te
Lunch: Chiliconcarne, 1 Fröjdbröd
Fika: pepparkakor & te
Kvällsmat: köttfärssås & spagetti
Kvällsfika: frukt & te

Kommentarer
Postat av: Camilla

GOD JUL! Hoppas ni får jättemysiga juldagar! Kramar

2009-12-22 @ 20:54:23
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0