Snö & Mörker

Anki: Han har redan börjat ladda. Hon är poppis bland grabbarna på dagis. jag hoppas det lever upp till mina förväntningar, vill dansa NU!

Somris: Ojoj, ska du inte skicka efter & framkalla dem, eller fixar du det själv? Du skulle sett henne live, mammans hjärta smällte.

Svintoflickan: Bada lugnt!

Alice var helt slut efter badet, hungrig som en varg & trött som sjutton. vagnen gick inte köra i snön så jag vaggade henne på altanen, sen väckte jag henne efter två timmar. Då var det nästan märkt & det snöade massor, så jag kände ingen lust att ta på mig & gå ut i snöyran. Vi stannade inne & har dammsugit & rullat köttbullar & sjungit.

När maten stod & kokade (stektes) passade jag på att "veva" som Alice säger. Crosstrainern my love!

Dagens meny:

Frukost: 1 frökuse med ½ ägg, ½ apelsin & te
Lunch: Kokt potatis, torsk & äggsås, rågrut med minilätta
Fika: 1 apelsin & 1 rågrut med minilätta
Kvällmat: köttbullar, potatis, brunsås & broccoli
Kvällsfika: ananas, granatäpple & te

Dagens motion:

30 min Crosstrainer

Kommentarer
Postat av: somris

Vi fixade utskrifter på korten, får bli lite sämre kvalitet på julkorten i år. Är ju redan försent ute om jag hade velat posta dem med julfrimärken så nu måste jag köpa vanliga frimärken istället om de ska fram före jul....

Ovanligt för att vara mig att vara ute så sent med julkorten! =)

2009-12-16 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0