Snön ligger vit på taken..

...endast jag är hemma & vaken.

Tittade på 27 dresses igår kväll. *snyft* riktig tjejfilm. Stod till & med ut med mannens snarkningar i fåtöljen bredvid. Kom i säng alldeles för sent, men känner mig ändå fräsch idag. & tur är väl det för ikväll är det PARTY! Den årliga tjejmiddagen runt jul. Ikväll samlas vi 5 tjejer i hemstaden går på harrys äter & dricker gott & dansar förhoppningsvis åtminstone halva natten lång!!

Alice & jag har *änltigen* fått iväg julkorten, blev ju med vanligt frimärke i år men då kanske de kommer fram innan jul till och med?! När vi kom hem kom Farmor & farfar för att lämna hunden. De skulle på festligheter i Örebro. farfar tog en sväng med Alice i pulkan. Sen har Alice lekt med hunden så hunden tillslut tröttnade på henne & somnade. Alice kom klagande till mig "Hunden vill inte". Då sa jag att hon & jg kunde steka köttbullar tillsammans. Så hela lunchen satt Alice & pratade om först "Hunden vill inte" & sen "Mamma & Alice sammans" sötnos.


Best friends


Igår frågade mannen henne:

-Älskar du pappa?
-Näe, svarade Alice
-Älka mamma, sa hon sen

Mammans hjärta smälter! =)


Kommentarer
Postat av: somris

Jag postade också våra julkort idag, med vanligt frimärke! Det kostar att ligga på topp! =)

Är glad att jag ens hann få iväg dem innan jul. fniss



Den där filmen du såg är ju sååå bra, gillar den skarpt! =)

kramis

2009-12-19 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0