Till Badhuset

Camilla: Jag har dansat "fristående" inom truppgymnastiken många år & därefter fortsatte jag med jazzdans kombinerat med streetdance i en grupp som kallade sig Kazette haha. Men nu blir det AfroPower *längtar*

Alice & jag vaknade 7.30, hade kunnat sova några timmar till, men, men up we go. Öppnade kalendrar, tittade på barnkanalen & åt frukost. Ringde systeryster som varit på provtagning idag, men ännu inte fått några svar. & sen bröt jag mig in i bilen, hittade såklart inte låssprayen, men insåg att handsprit funkade utmärkt =) En klick på nyckeln & sen gick låset att vrida runt!

Vi åkte till badhuset idag, kände att jag ville göra något, Alice och jag, inte jaga runt i affärer eller uträtta ärenden. Så då blev det badhuset till Alice stora lycka. Hon fick ha puffarna på & har farit runt som ett spjut, inte rädd för något direkt & kastat sig ut i vågmaskinen med de stora skolbarnen *hm*. mamman känner sig som en STOR badkruka.

Alice tar trappe, för ovanlighetens skull, hon har även hoppat från kanten eller stegen...

Mer fisk än bebis


Så himla söt när hon stod & duschade själv efteråt

Alice bada meja mamma!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så söt! Va kul med olika dansstilar. Du kommer säkert gilla afron =)

2009-12-15 @ 13:27:32
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Anki

Jäklar i min låda vad ungen är söt. ;) Har sagt det förut och säger det igen, hon kommer knocka killarna rejält. Pappan får ladda hagelsprutan och vara beredd.

Alla som tar afron verkar bli fast, verkar var en kul motion. Du får rapportera sen.

Kram

2009-12-15 @ 15:01:11
Postat av: somris

Kunde inte låta bli att visa Alice för min kollega, vad söt hon är i duschen!!! =)



Vet du, jag var så missnöjd med julkorten så jag tog nya IGEN. Hoppas hinna få iväg dem på torsdag, då BORDE de väl hinna fram. ler

KRAAAAM

2009-12-15 @ 16:53:10
Postat av: svintoflickan

ååå sååå söt hon är lilla tjejen!!!!



å va kul de lät att dansa!



nu ska jag ta ett bad.



kram

2009-12-15 @ 17:45:15
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0