VAB & Lucia

Gårdagens julmiddag var väldigt trevlig. Vi "unga" samlade ihop oss & klämde ner oss bredvid varann. Vi åt gott, satt & sjöng och drack julmust i en gamma byggnad med välvt tegeltak så de som satt på andrasidan rummet (typ PRO) hördes som i en högtalare för halva församlingen, riktigt roligt ALLA reagerade med samma kommentar "Hör ni det låter som någon pratar i en högtalare" haha. Jag & tre till blev såklart kvar till sist, men vi hade oxå roligast! =)

Alice sov bra i natt, men tempade 37,9 i morse, men det har varit full fart, god sömn och bra aptit, hon tempar nu 37,7 och hon kommer få gå till dagis imorgon. Hon ligger ju på 37,4 i "normalfall" & när hon inte är det minsta påverkad annars + att det är lussning och kortdag för henne imorgon så får hon gå om inget annat tillstöter under natten såklart. Misstänker att det är de tre tänderna som är en sekund ifrån att spricka igenom som spökar.

På förmiddagen åkte vi till mitt jobb, kollade mail och planerade morgondagen. Alice tittade på babblarna och sprang ute i korridoren. Pratade med mina kollegor och delade ut kramar till ALLA innan vi gick hem igen. På eftermiddagen har vi lagat lunch till imorgon & plockat & donat lite.

Alice påväg till mitt jobb!

Mannen kom hem med min CROSSTRAINER idag som jag längtat! Blir premiärtur imorgon! Har stått & strykt luciakläder & en tröja jag ska ha på mig imorgon. Är lite pirrig inför morgondagen, var så himla länge sedan som jag var på intervju. Pirr Pirr Pirr

Dagens meny:

Frukost: surdegsdinkelbröd med minilätta, 1 clementin 6 te
Lunch: Ost & Broccolisoppa, 1 morotsbräck med minilätta
Fika: 1 rågrut med minilätta & 1 apelsin
Kvällsmat: Korvstroganoff med ris
Kvällsfika: 2 rågrut med minilätta, te & pepparkaka

Dagens motion:

40 min promenad

Kommentarer
Postat av: Camilla

SÅ söt! Shit va najs med en crosstrainer hemma, perfekt ju =) LYCKA TILL imorgon på intervjun, håller tummarna! Kram

2009-12-09 @ 21:02:37
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0