Fartfylld Onsdag! (som vanligt)

Idag började dagen klockan 9. Idag skärpte vi till oss lite mer, mannen var lite mer effektiv & sparade inte bajs & dusch tills 5 min innan vi måste åka som han brukar. Alice var lite sur på babysimmet. Hon skulle ha flytväst på sig & släppas en bit ovanför ytan så hon åkte under vattnet och flöt upp igen. Efter det var inget riktigt roligt. Hade iallafall med kameran så här kommer lite bilder:



Ni kan även skåda Alice nya vurpmärke i pannan på sista bilden. Hon tog några stapplande steg igår emot fåtöljen när hennes far blev så nervös att han röck tag i hennes tröja & vips så ramla hon & slog i pannan & blåmärke & blodrispa var ett faktum

När vi kom hem från babysimmet lekte mannen & Alice. Vips hade han gått in i sovrummet & vips hade Alice klättrat upp för halva trappen. Jösses vad rädd jag blev & mannen kom springandes efter att jag utbrustit i ett "Å herregud" så han fick se vad som händer när man minst anar det. Men vad vi skratta!

Efter att Alice sovit åkte vi till ÖF. Hade bestämt däjt med 2 babysångskompisar där, mycket trevligt! Alice hade fart i benen idag tog några uppvisningssteg & fick en massa beröm. Fick sedan syn på en docka i ett annat rum & då strunta hon totalt i musikstunden tills jag stängde dörren. Mne jag fick jaga henen hela tiden idag, det var en som hade med sig 1 månaders bebis & Alice trodde ju att det var en docka oxå och var nyfiket där & kikade heeela tiden!

När vi kom hem åt vi Tacos & jag råkade lämna toalocket öppet & mannen hittade Alice därinne med hennes docka badande i toastolen *fniss*

Åkte & tränade Step Up vid 18 snåret idag, var riktigt roligt, ställde mig bakom en duktig tjej och det sporrar. Stapplande tanten var där igen men utom blickfång som tur var. Ledaren la in lite svårare steg & lite snurrar & danssteg, hur kul som helst. var helt slut efteråt! *skönt*

Dagens meny:

Frukost: Mild lätt yoghurt med frön & musli & te
Lunch: Nikkalouktasoppa, 1 skiva grovt bröd med 1/¤ mosad avocado
Fika: 1 skiva mörkt bröd & 1/4 mosad avocado + te
Middag: tacos (mycket grönsaker, medel med köttfärs & lite lite nachos)
Kvällsfika: Fruktfat med äpple, vindruvor, gul kiwi & melon + te

Dagens motion: 70 min Step Up


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi vilken liten bustjej ni har..ler.

fina badbilder.

längtar till att bada me barnen..får bli när alla är friska..

kramkram:-)

2009-02-25 @ 22:15:47
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0