Lite Fjällenbilder

Tyvärr så laddade kamerabatteriet ur sig den dagen jag kom ihåg att ta med den ut så här kommer mest bilder från stugan:



E gömmer snippan, Alice gör sig redo för dusch & syster har gjort sig redo för att duscha barn! Det hela slutade med att F släckte lyset i badrummet, E skrek som en stucken gris, Alice blev livrädd & så hade hon duschat klart =)



F & Alice



Alice sitter i tidningskorgen



Påväg ut, mannen & jag



Alice & F går och går och går....



Alice tittar ut på snön!

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

skrattar Den där första bilden tror jag storasyster skulle bli jätteglad för att du la ut i bloggen!!

2009-02-24 @ 16:40:23
Postat av: Nhea

Just därför ligger den där ler

2009-02-24 @ 18:29:11
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

hi,hi tänkte också på den första bilden..ler..men har man sådär liten rumpa så är de väl ingen fara..värre om den var min..den håller sig inte ens kvar i trosorna..skratt..rumpan alltså.



kul att äntligen kunna gå in o läsa här igen.

låter som ni i de stora hela haft de rätt bra eller.

vad stora syskonbarnen blivit.

den stora är nog som min stora..men hur gammal är tjejen nu igen?



kramkram o välkommen hem igen:-)

2009-02-24 @ 22:37:12
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0