"Gamla" skämt & Svettiga Tomater!

Idag när vi åkte till Babysimmet utspelades följande meningsbyte:

Mannen: Ja jag tänkte väl!!!
Jag: vad då?
Mannen Jag tänkte "vad illa han kör" om bilen framför men nu när vi körde om såg jag ju att det var en kvinna!
Jag: Men kan du komma med något nytt? Vad tror du de säger om dig? "Vad illa han kör -men så kör de om och utbrister : Nämen det var ju en tant"! (mannen är grymt långhårig just nu och jag bara orkar inte göra något åt det)
Mannen: Skitkul!
Jag: ja det var ju nyare än ditt "skämt" iallafall som du drar VARJE gång vi åker bil.

Idag var INTE Step Up passet inställt -i morgon kommer jag ångra att det INTE var inställt. Jag svettades som en tok & vi klev in ca 15 blekfeta tjejer i lokalen men ut kom 15 svettiga tomater. Fick ändra Motionskollen på Viktklubben från Lätt Step Up till Medel- för här förbrändes kalorier i storlek med en chokladkaka! Så himla SKÖNT!!! Har redan bokat mig till nästa vecka (något jag säkerligen kommer ångra imorgon med).

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ha ha nu skrattar jag...vad kul sagt av dej.

min man brukar me köra me lite sådär skämt om kvinnor eller nåt...men jag tror nog han blri bra impad nu när han faktiskt mräker o ser allt jag gör å som han nu ska göra..ler.

kramkram o ha en bra dag.

2009-01-15 @ 11:59:48
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0