Härligt Effektiv Dag!

Anki: ja jag tror att det måste vara något sådant, känns som att kroppen samlar massor av vätska efter varje träningspass. Bara härda ut över detta steg, måste ju vända snart.

Vickan: ja jag har nästan glömt bort att jag har en matblogg själv. Den var svår att komma in och skriva på runt jul och sen så har den bara glömts bort eller förträngts mer eller mindre, men den ligger kvar i väntan på nya matbloggskrafter & lustar!!!

I natt sov JAG bra, hur skönt som helst. Trots att mannen numer hyser sängen bredvid mig. Alice sov oxå bra, välling vid 5 & morgon vid 8.15.

Vi har haft en härligt Effektiv dag. Vi började morgonen med att slänga ihop en matbrödsdeg & medan den jäste så städade vi huset. Jag fick bra hjälp:





Alice undersökte svabbvattnet & var blöt ända upp till armbågen på sin bodie! *fniss*

När städandet var klart så bakade vi ut brödet & det blev såhär fint:



Vid lunch kom Alice Farmor. Jag åkte till Q och pratade 50 min och sen passade jag på att åka och träna när jag ändå hade barnvakt! Hur skönt som helst, ett nästan helt tomt gym & en massa energi & träningslust!!
Kom sedan hem till en glad ungskrutta & en glad Farmor, så vi fikade & sen så åkte Alice Farmor & Alice & jag lagade maten & myste vid tvn innan mannen kom hem...

Dagens meny:

Frukost: 1 skiva grovt bröd med ost, 2 dl miniyoghurt & te
Lunch: Lins & morotssoppa, 1 bovetefralla med ost
Fika: ½ apelsin & ½ pkt keso med äpple, päron & vaniljsmak (mums!!!Smaka nästan som glass)
Kvällsmat: Kycklinggryta (med krossade tomater & massa grönsaker) & pasta + grönsallad
Kvällsfika: smoothie med juice & te

Dagens motion: Crosstrainer 20 min, Gymmaskiner: 30 min Löpband: 15 min.

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag är imponerad av att du är så duktig med träningen, jag hittar på alla dess knäppa ursäkter hela tiden.

Kämpa på, jag kan i alla uppmuntra de som är duktiga. ;)

Kram

2009-01-27 @ 19:50:45
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

hi,hi här brukar också vi få en flitig mopphjälpare.

ååå va gott brödet ser ut..är de svårt..

jag är en nybörjare..knappt de ens.

kramis

2009-01-28 @ 00:34:42
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: SandraW

Vad duktig du är med din kost o träning tycker jag. Själv tycks det bara peka uppåt igen. Hur ofta tränar du nu? Kramar Sandra

2009-01-28 @ 19:40:03
URL: http://sessanarwen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0