Shoppinglycka!!

Natten blev bra trots förkyld Alice. Hon har börjat med att inte somna vid flaskan utan vilja kura ihop sig och somna själv i sin säng EFTER vällingen, gärna med en lite pratstund innan -bara bara bra! Först vakna hon redan vid 21, tänkte "o nej det här kommer bli ett helvete" men icke, hon somna om igen och sen sov hon till 4 då hon fick välling och sov till 8.20. Skönt!

Nu är mannen utflugen på Träkurs, så jag kallar mig själv Träänka!

Alice och jag tog oss ner på stan nu på förmiddagen. Hade tänkt att bara shoppa till mig själv, men vad kommer jag hem med? Två bodiesar, ett par byxor, vattentäta vantar & antihalk strumpor till Alice... & en jätte söt Urban (?) pyjamas till Alice killkompis H. Han ska få den som förseenad julklapp och första steget present!

Alice och jag gick över till gamla delen av staden för att köpa H´s present i en mer lyxigare affär och hyra en film åt mig. & så gick vi förbi en bank och därinnanför ett fönster satt mitt EX (han jobbar där). Så vi "prata" lite genom rutan. Jag visade upp Alice, och hon smilade som aldrig förr och gjorde sig så söt som möjligt! Var lite roligt! Sen hyrde vi Sex and the City filmen som jag ska tjejkolla på idag när Alice somnat!! =)

Alice och jag lunchade på mitt favolunchhak, jag åt en fräsch kycklingsallad & Alice fick grönsakslasagne på burk. Hon är så himla söt min lilla docka, äter som duktigast när vi är ute på något bland folk & alla som går förbi kastar leende blickar och kommenterar. Alice slockna i bilen och sover nu som en stock i entrén. *skönt*

Tänkte knäppa lit bilder på kläderna vi shoppat men det får bli när Alice vaknat!!

Dagens meny:

Frukost: 1 smörgås med ost & gurka, 2dl miniyoghurt och te
Lunch: kycklingsallad med vitlöksdressing
Fika: smoothie
Middag: ska jag festa till med sushi kanske?
Kvällsfika: Något litete smaskens och lite Cola Zero!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Då kan vi bilda klubb, Alice och jag... Jätteförkylt här... Nu har jag flyttat över pengar till dig, och eftersom du oxå har LF bank, så bör du kunna se det direkt :-)

Ha det gott! Kram kram

2009-01-22 @ 13:49:57
URL: http://charlotte77s.blogg.se/
Postat av: Nhea

Lottis: Pengarna syns redan på mitt konto! Thanks!

Synd att jag inte kan snyta din näsa oxå när jag ändå är igång med Alice..... ;-)

Krya på dig!

Kram

2009-01-22 @ 14:44:35
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter som en himla mysig dag! Å va roligt med Sex and the city filmen. (det blandat med din sushi å cola zero låter som mig =) Har du sett STC-filmen innan? Den e såååååå bra. Säger inget mer ifall du inte sett den =) Hoppas din kväll blir mysig. Kram

2009-01-22 @ 16:01:46
URL: http://baalance.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Nhea!



Ville bara skriva å berätta att du verkligen inspirerat mig till att ta tag i vikten. Jag har många gånger prövat massa dieter, man vill ju att det ska gå snabbt, men så går man upp lika fort igen. Nu har jag lugnat ner mig, har ett långsiktigt mål, äter gott och nyttigt!! Tack för att du alltid delar med dig i bloggen om hur och vad du äter! Idag hade jag tappat tre kg sen nyår, glad och nöjd! =) Tack Nhea! Kram Anna

2009-01-22 @ 16:19:05
Postat av: svintoflickan

har också sett sex and the city filmen..fick den i julklapp.ler.

kul shopa lite kläder.vill gärna se:-)

nu ska vi äta här..

kramkram

2009-01-23 @ 13:59:42
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0