Tävling hos Stina!

Hittade denna underbara tävling via Anki! Har kopierat text & bilder direkt från Stina & lagt till kommentarer där det behövs hon finns på:

http://hemmapalandet.blogspot.com/

Hej!

Nu blir det tävling!

En knäpp tävling...såklart!

Tävlingen avslutas på fredag 23/1 kl.12.00.

Alla får vara med. Även ni som inte har en blogg.
Skriv här i bloggen (hos Stina inte hos mig)  eller till
[email protected]



Ni kan alltså vinna två vackra skålar.
En större och en mindre skål.
Det är Broste-skålar och de kommer från Nordljus.

Om ni länkar till tävlingen kan ni vinna en extra sak,
om ni vinner. Skriv det i så fall...att ni länkar.
Men det är inget tvång att länka.




Två kan vinna pris.
Den som kommer på andra plats vinner en liten skål.

Här kommer frågan...


Min disktrasa har färgerna...?


Ledtråd: Den har två färger.

(Ni får gissa en gång per dag.)



Bamsekram från Stina

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å lilla gumman.feber.

alltså jag känner hur jag bara leeer bara jag hör ordet barbie..de ordet hör man ej så ofta me alla grabbar..men om några år...leeeeeeeer.

kramis

2009-01-22 @ 00:28:31
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Zeb

Hej! Trist att hon är krasslig :-(



Kul med tävling! Jag bor 200m från Nordljus, men de kanske har fler butiker än en i landet?



Kram!

2009-01-22 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0