Trettondagsaftonfirande!!

Camilla: Det där lät ju supersmarrigt, ska till ICA och spana i veckan! & mango ska inhandlas bums! Känns som det är dax för mens snart igen, var den inte här nyss? *suck* Svullen & godissugen, men just nu är karaktären starkare än begäret! =)

I går kväll blev Alice supertrött redan vid 19 så hon åkte i säng strax efter. Mannen och jag passade på att titta på film Arn -Tempelriddaren. Har föröskt läsa boken men den är ju för fruktansvärt seeeg, filmen var betydligt bättre även om kisspauserna blev längre och tätare ett tag... Men nu måste man ju se 2an, tur att svärisarna har den!

Det var min tur att ta Alice på natten, hon vaknade 2.30 somnade om efter 2 nedläggningarn a´la 5 min metoden, vaknade 5.30 somnade om efter 1 nedläggning och sov till 9. Hörde henen prata vid 7 snåret men sen tystna hon och somna om. *skönt*

Idag tog jag mitt pick och pack och åkte och tränade efter frukosten, så himla skönt. Lite mer folk på gymmet, fler som gett Nyårslöften kanske? En hade med sig sovande bebis i bilstol...

Sedan har mannen fixat på övervåningen & jag & Alice har förberett för kvällen. Vi har bjudit över L, V & deras 10 månaders H på middag, ska bli kul att se hur mannen och V går ihop, de har aldrig träffats.

Kvällens meny:
Fördrink: hallondrink (Bacardiraspberry, mosade hallon & fruktsoda)
Förrätt: Toast Skagen
Huvudrätt: Baconlindad Fläskfilé fylld med mozarella & basilikablad & potatisgratäng
Efterrätt: kladdkaka med marshmallows & vaniljglass

Nähe nu är det mannens tur att göra sig i ordning!! Trevlig Trettondagsafton med er!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det är så smarrigt alltså, sitter här me sån smoothie ikväll igen! Jag har oxå snart den där veckan så har laddat upp med fryst mango =)

Hoppas ni får en mysig kväll. Och va roligt att du börjat träna, så härligt när man e färdig & svettig =)kram

2009-01-05 @ 18:04:15
Postat av: svintoflickan

hej.

skönt du hittade något på rean.

har du fått ny hmkatlaogen..jag fikc den idag..å vad man blir sugen på att shopa.

nu ska vi städa..

rkam

2009-01-05 @ 18:34:08
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Tess

mmmm så gott dagens meny lät! Sitter och skriver tenta och tuggar kryptoniter;) Vad duktig du är som gick och tränade!

kram.

2009-01-05 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0