Å så mkt SNYGGT!

Idag kom H&M katalogen i min brevlåda. Å så mkt snyggt! Ännu en kick i arslet att fortsätta jogga,jogga jogga så jag kan åla ner min kropp i ett par snygga outfitar till hösten! I kväll ska jag mysa ner mig i sängen, drömma mig bort & kryssa för ALLT jag vill ha! Sen kommer dagen då man får sålla för plånboken inte är lika stor som viljan...

Alice & jag har hemmadag idag efter gårdagens kalasdag. Vi har morgonwalkat, varit på CityGross, pusslat, läst  & gosat. Numer kan jag känna att det är SKÖNT att ha en hel dag bara Alice & jag, för inte så länge sedan blev jag bara rastlös. Men jag tror det är sömn som kommit i fatt, egentid som löst sig naturligt i och med att hon blivit större, sover bättre & pysslar längre stunder för sig själv. Att det är lättare att göra saker när hon är med som att laga mat & baka, städa & plocka. & att hon ger en så många skratt varje dag! Min lilla gosunge!


För 1 år sedan såg hon ut såhär!


Nu ser hon ut såhär!

Eftermiddagen ska vi spendera utomhus i det som blev vackert väder! Igår hörde vännen som tillbringade våra sista Hunnebostrandsdagar ihop med oss med sin familj (rörig mening) & frågade om jag ville följa med henen & hennes mamam på Allsång i hemstaden ikväll, men jag kände bara NEJ. det blev en överdos på semestern, jag behöver en siesta från den familjen.  Tycker det är så trist när inte barnen får en chans att försöka hitta ett sätt tt leka på. & jag tycker det är synd att det blir så mycket gap & skrik. Gråt & gnäll. & att vi inte ens kunde gå till en restaurang hon & jag & ta ett glas vin en stund för att hon inte ville att 2 åringen skulle få ett utbrott.

Nu ska jag slänga mig i soffan med en rykande färsk tidning & ett glas Cola Zero medan lilltrollet sover sin middag!

Dagens meny:

Frukost: 2 dl Mild lätt Vaniljyoghurt, 1 dl granola, 1msk gojibär , kanel +te
Lunch: Lasagne Bolognese WW
Fika: 2 kanelknäcke 1 kiwi
Kvällsmat: pasta med Skaldjur i tomatsås
Kvällsfika: ostkaka & te

Dagens motion: 65min walk, 30 min jogging!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag våga inte ens öppna katalogen.. Tss.. Idag har jag joggat igen och idag förbättra jag min tid med 3min!! Såå stolt blev jag när jag kom i "mål" Jag springer på elljusspåret vi har här i närheten de är en slinga 2.5km. Men nu får jag nog snart tänka ut något nytt ställe att springa på. När de kändes som jobbigast idag tänkte jag kan neha kan jag kan neha kan jag hihi.. KRAM

2009-07-22 @ 20:58:50
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0