Besök av Sommartjejen

Tess: Hoppas du inhandlat Kanelknäcke till kvällesn sockersug attack!!


Pernilla: Åååå lovely TACK!! kan ju inte bli bättre, från kanelknäcke till kanelbulle till äppelpaj typ =)

I morse väckte jag Alice klockan 7.30 & tur var väl det hade precis hunnit ur duschen efter morgonwalken då Sommartjejen med familj stod utanför dörren. Vi har haft en härlig dag utan krav & måsten, bara suttit & pratat, ätit gott & njutit av våra barn. & Somris med man tyckte det var rena rama relaxen att komma hit, de har ju bott här ett par gånger & känner sig hemtama vilket är skönt. H roade sig vid datorn och fick sedan en Vecko-Revyn av mig till hennes föräldrars blandade förtjusning men hon slukade den med hull & hår & fick en anann avlagt med isg hem som jag hittade i mina tidningshögar här hemma.

Barnen har lekt & busat. Vi hörde dem men såg knappt röken av dem då de stängde in sig i sovrummet & har röjt runt och hoppat i vår dubbelsäng:


Kusinkärlek

Viktor har lärt Alice att åka BobbyCar så nu far hon runt som enn spjut här hemma på den tills det tar stopp. HOn har varit lite gnällig sen besöäket åkte vet inte om det är en tandsing på G eller bara lite trötthet då jag väckte henen tidigare idag.

Snart ska lillskrutt & mannen hoppa i badet då tänkte jag ta mig en joggingrunda ska bli skönt!!

Dagens meny:

Frukost: vaniljyoghurt med granola & gojibär, ½ rågkuse med minilätta & ost + te
Lunch: Kyckling, bacon & pastasallad + baguette
Fika: Blåbär, hallon & jordgubbspaj med ett täcke av havregryn, mjöl, smör & råsocker + vaniljsås
Kvällsmat: Paella ut WW-boken
Kvällsfika: te & 1 kanelknäcke med tunna äppelskivor a´la Pernilla

Dagens motion: 45+20 min walk, 30 min jogging!


Kommentarer
Postat av: Somris

Tack för en suuuupermysig och skön dag!!!

Gullungar är vad de är våra små sötnosar. =)

KRAAAAAAAAAAM

2009-07-14 @ 21:00:20
Postat av: Camilla

Gulliga bilder på era söta barn =)

2009-07-15 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0