Havskräftor och brända ryggar

Idag har jag börjat mitt nya hälsosammare liv. Istället för att frossa i nyttigt och känna mig som en uppstoppad korv så ska jag frossa i nyttigheter. Vilket började med en frukost på dinkelbröd med mosad avocado och grapefrukt. Lunch blev en morotsbröd med avocado och grönsaker och äpple och gulkiwi. Alice och jag hade frukt frossa till fikat hon åt 1 banan en halv kiwi och en halv nektarin medan jag åt kiwi och nektarin. Till kvällsmat frossade mannen och jag i stora havskräftor och en naturell baguette. Och kvällsfikat bestod åt körsbär,ananas och passionsfrukt! Dagens motion blev en snabbis. Hehe. Annars har vi varit på stranden. Alice hade lyckats bajsa på vägen dit. Inte lätt att byta sådär och få sent i alla veck. Men sen badade hon i 2 timmar så det som inte försvann med våtservett spolades iväg med vågorna hon försöker hoppa i. Hon hade armpuffar idag och fullkomligt slänger sig i vattnet och flyter omkring. Tyvärr lyckades både jag och mannen bränna oss. Imorgon blir det skuggan!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

nu har jag fått den..

skivan alltså..

hannas..å jag äääälskar den också.

tack tack för tipset.

håll er i skuggan nu.ler.

kram

2009-07-03 @ 00:38:52
Postat av: kråkmamman

Låter som ni har en helt underbar semester. Najs!

/Kråkmamman

2009-07-04 @ 01:18:48
URL: http://alvajohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Låter som ni har det toppenhärligt, lovely =) Ha det bäst! Kramar

2009-07-04 @ 13:43:48
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0