KalasDag

Somris: Heja Heja! Väntar med spänning på om du blir lika tagen som mig & storstorsudd!

Camilla: Tack för peppen! Din jogginglust har smittat mig & nu smittar jag andra =)

Imorse fick vi sms av en god vän vi tänkt besöka på förmiddagen, hennes son hade kräkts & haft diarée under natten. Så vi avbokade. Istället tog Alice & jag en morgonwalk & sen gjorde vi oss i ordning & åkte till mamma & pappa eller MoMo som Alice säger. Där har Alice lekt & ätit & sovit. Mamma fick besök av ledsagarvikarien & därmed fick pappa & jag prata i lugn och ro om hösten & hur vi ska göra. Det lutar åt mer Ledsagartid, ev mer hemtjänst istället för PA.

Mamma & pappa skulle få besök av goda vänner på eftermiddagen.

Alice & jag åkte på kalas hos en av mina bästa vänner. Dit kom 3 barn till med sina föräldrar. Ovanligt mycket pappor var med, men det är ju semestertider. Alice lekte som sjutton & roade födelsedagsbarnets mormor som blev lektant så vi kunde sitta & prata skit vid fikabordet. Var riktigt mysigt. Gamla kompisar som man träffar alltför sällan.


Två av min bästa vänner, gudmor, födelsedaxbarn & mamman


Alice & N som är en av mina bästa vänners bonusbarn


Nästan Hela Kalasligan! Den minsta 8 mån bebisen hade slocknat...

En mysig men intensiv dag. Ska bli skönt att krypa ner i tvsoffan när Alice somnat.

Dagens meny:

Frukost: vaniljyoghurt med granola, gojibär & kanel (en drömfrukost) ½ rågkuse med minilätta & ost
Lunch: Pappas ostpaj & tomat
Fika: 2 småkakor, fruktsallad med lite glass + te
Kvällsmat: Nötfärsbiffar med pasta
Kvällsfika: 2 kanelknäcke + Chaite

Dagens motion: 45+ 20 min walk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är en bra "smittning" som börjat hihi... Man blir lite beroende, vissa dagar som en hatkärlek, för det är ju så skööönt efteråt =) Åh, kanel har jag missat, ska testa att tillsätta den på frukosten, är oxå inne i en yoghurt&granola-period! Kram

2009-07-21 @ 20:25:49
URL: http://baalance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0